Jeg er ked af udviklingen!
17. maj 2017 kl. 17:51
Det meste i klubben synes at foregå på Facebook i stedet for på vor velegnede foto-hjemmeside.
Det må indrømmes, at jeg selv var formand for bestyrelsen da Birthe Gawinski foreslog en hjemmeside på Facebook. Guderne skal vide, at jeg følte det ødelæggende for klubben, men der var klart flertal blandt de fremmødte.
Ret konsekvent har jeg holdt mig til vor hjemmeside selv, men flere kigger på mine billeder og kommenterer på en anden hjemmeside, som jeg dog et par år har ladet stå i bero.
Jeg må sige at billederne er flottere på vor egen hjemmeside, har en exif og jeg synes ”likes” er noget Facebook-petting. Her er korrektioner og vejledning via vor hjemmeside at foretrække, og der er altså også plads til lidt smalltalk.
Det generer mig også, at man ikke psykisk og fysisk kan forberede sig til en aften før i sidste øjeblik. Jeg savner faste programpunkter på hver anden onsdag og bestemt ikke, at man ser, hvad der sker fremover på sidste indlæg på Facebook.
Jeg erkender at det er bestyrelsens valg, men jeg ville foretrække mere organisation hver anden onsdag.



Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 17/05-17 kl. 17:53 af Harald.
Re: Jeg er ked af udviklingen!
22. maj 2017 kl. 19:55
Kære Harald.
Du har min fulde støtte og opbakning,det har jeg kæmpet for i lang tid men talt for døve øren.
Vi kan kun håbe på at der sker en ændring,men ikke engang det vi skriver her bliver tilsyneladende
læst af andre undtagen af os selv

hilsen vagn
Re: Jeg er ked af udviklingen!
22. maj 2017 kl. 21:58
Hej igen Harald.
Du bliver nok også nødt til at lægge dit gode indlæg på facebook hvis det skal sive ind.

hilsen v.
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind