Velkommen! Log ind Opret en ny profil

Avanceret

Byfornyelse

Skrevet af Allan 
Byfornyelse
30. maj 2017 kl. 13:34
Fra Varde Kommune og Din Forsyning har vi modtaget følgende:

"Hej Varde Fotoklub

Jeg kontakter jer som repræsentant for de 2 bygherrer på anlægsprojektet ”Byforskønnelse og klimatilpasning af Varde Midtby”

De 2 bygherrer er Varde Kommune og DIN Forsyning A/S – jeg er ansat ved sidst nævnte.

Første del af projektet starter i uge 26 2017 – og slutter før jul i 2018 – altså en varighed på 1,5 år.

Bygherrerne har valgt, at der holdes 1. spadestik torsdag den 22. juni 2017 start kl. 10.00 – og tager en til halvanden time.

Der bliver taler af de politiske repræsentanter fra de 2 bygherrer, samt mulighed for at få en snak med projektlederne fra bygherrerne – bl.a. mig.

Vi er ved at finde (og få tilladelse) til arrangementer (ikke godkendte endnu):

Mad og drikkelse fra en af Storegades madsteder.
Optræden fra 7-kanten (udpluk fra deres Sommerspil – de bliver også kontaktet af mig i dag)
”Vej-Bowling” – de stilles store orange kegler på Storegade – og de skal væltes med en stor blød bold (vi har ikke vejmyndigheden og politiets tilladelse endnu)
Evt. andet.

Pressen kontaktes også – men vi vil gerne have dækket arrangementet fotografisk bedre – så vi får masser af gode foto, som vi 2 bygherre kan/må bruge fremadrettet på hjemmesider, Facebook og tilsvarende steder.

Der laves en aftale om rettighederne til billederne – der bliver dog ingen betaling for hverken jeres tid eller rettigheder til billederne - men I må selv bruge billederne efterfølgende – selvfølgelig i henhold til gældende lovgivning.

De 2 bygherrer er enige om – inkl. mig – at det selvfølgelig skal være den lokale fotoklub, som skal tilbydes denne opgave – og vi håber, at I kan/vil stilles med 2-3 fotografer, som kan dække opgaven.

Jeg håber på et svar fra jer indenfor 1 uge.

Jeg vil for en god orden skyld nævne, at jeg (som nogen af jer ved) er formand for fotoklubben ”De Frie Objektiver” – bare for at undgå misforståelser

Med venlig hilsen

Flemming van Ralen
Anlægsingeniør"


Jeg har svaret, at vi ser positivt på at deltage, men vil vende tilbage til sagen den kommende uge, når jeg kommer tilbage fra ferie.
Vi skal bruge 1-2 fotografer, foruden mig selv, den 22/6 kl 10,00. Hvis i har tid og lyst, bedes i kontakte mig senest søndag.

Mvh
Allan



Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 30/05-17 kl. 13:44 af Allan.
Muligvis ændret tidspunkt
30. maj 2017 kl. 13:56
Varde Kommune har oplyst, at tidspunktet for "første spadestik" sandsynligvis ændres til kl. 16,00. Mere herom senere.
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind