Velkommen! Log ind Opret en ny profil

Avanceret

Så er forum køreklar igen

Skrevet af Allan 
Så er forum køreklar igen
12. maj 2015 kl. 17:38
Hej alle.

Vores forum er rekonstueret og (næsten) færdigt til brug igen.

Den nye udgave ser ikke helt ud, som den gamle, da programmet samtidig er opdateret til en nyere og mere sikker udgave.

Af væsentlige ændringer kan nævnes:

Tråde, der er mere end to år gamle vil fremover automatisk blive slettet, hvilket vil medvirke til at forbedre hastigheden på databasen.

Reservation af studiet skal ikke længere foretages her i forum. Se en anden tråd med linket dertil.

Sikkerheden er samtidig forbedret kraftigt. Dette medfører, at det er en smule vanskeligere at tilmelde sig og at alle tilmeldte brugere skal godkendfes af klubben (ingen selvbetjening længere) inden de kan logge på. Det vil så medføre, at ikke alle får adgang i samme øjeblik, de tilmelder sig. Hvis nogle har problemer med tilmelding kan i sende mig en mail.

Der mangler nogle emner på forsiden. Jeg kan nemlig ikke huske, hvilke der var, inden forum pludselig lukkede ned og forsvandt.

Hvis nogle har ideer til emner (nye eller "gamle"winking smiley, er i velkommen til at foreslå det her.

Jeg vil gøre opmærksom på, at samtlige oplysninger fra det gamle forum, inkl. tråde og brugeroplysninger forsvandt sammem med forum, hvorfor det er nødvendigt, at alle opretter sig som buger igen
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind