Velkommen! Log ind Opret en ny profil

Avanceret

Onsdag den 12. Oktober

Skrevet af Vicki 
Onsdag den 12. Oktober
27. september 2016 kl. 21:55
Sæt kryds i kalenderen den 12. Oktober! Her har vi en aftale med 7-kanten om billeder af forskellige scenarier der udspiller sig i Jacobi kirken! Håber mange vil dukke op denne aften. Hvis jeg får mere info skriver jeg det her! Meld gerne tilbage om du regner med at dukke op.

P.s Varde fotoklub er i bladet Digital foto denne udgave. Vagn, Jan og Gurli har billeder med.



Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 27/09-16 kl. 21:56 af Vicki.
Re: Onsdag den 12. Oktober
28. september 2016 kl. 21:18
Temaet for fotoserien i Sct. Jacobi Kirke er ”Engle og Dæmoner”.

Billederne skal holdes i sort/hvid, evt. med enkelte elementer fremhævet med farve (en maske i en talerstol, en tatovering på klokkeren fra Notre Dame eller en blå camouflage streg på en soldat).

Ferniseringen vil være den 26. november. Fotoserien skal rundt til forskellige kirker.

Dato: 12. oktober kl. 18.30 og et par timer frem.

Vi skal have forskelligt udstyr med i form af lys, stativer evt. softbokse? Tatjana skriver hun gerne vil have billederne i en mørk tone ligesom Jan Grarups billeder. Hverken klubben eller klubbens medlemmer skal betale for at få billederne printet, den udgift står Tatjana for. Vi skal stille med mandetimer i kirken og for at printe billeder og sætte på skumpap.

En foreløbig billedliste:
Jesper Borg (rock guitarist): Klokkeren fra Notre Dame (bar overkrop med tatoveringer) i klokketårnet under klokkerne i Varde kirke
Englelyd, englefryd, tre meget rødhårede piger med krøller, tre forskellige aldre i engle gevandter: Malene Wonsbeks datter, Susan fra Sig og Jytte Linde
Munk i kutte/Dennis Roed (arbejder i forsvaret) med militærcamouflage/blå streg fremhævet
Den dæmoniske organist, Hans Gundesen med vilde øjne og strithår, som den gale Beethoven, ved orglet med løftede hænder klar til anslag på tangenterne
Ole F. Gudmundsen og Gerda Balleby - mystiske munke foran alteret eller i tårnet på den smalle trappe med lys i hænderne
De tre vise mænd guld røgelse og myrra (syrerne)
Pilgrimsfærd startede fra Varde til en strand i syd Spanien i fordumstid, ham Jacobi er kirken opkaldt efter. Da han kom hjem med strandskaller fra færden, lavede han den døbefond i metal,d er står i kirken. Han var smed. Det var tradition at brænde bål i Spanien, når man var noget frem…
Derfor vil jeg gerne have et foto med hænder over døbefonden, hvor der er bål/flammer, dette gøres grafisk af Erik Dyhr.
Re: Onsdag den 12. Oktober
03. oktober 2016 kl. 14:11
Har lige modtaget denne.

Hej Vicki, jeg er i fuld gang med at finde modeller og kostumer til d. 12 oktober kl. 18.30 i Jacobi kirke, skriv når du ved, hvor mange I kommer? TAK :-)
(Skal have lavet en set liste, så der ikke bliver meget ventetid i de enkelte grupper).

Teaterhilsner

Tatjana Schantz Johnsson, PR & Sponsorchef

Vil gerne have et svar snarest om I kan komme
Re: Onsdag den 12. Oktober
06. oktober 2016 kl. 16:34
Jeg dukker op.
hilsen vagn
Re: Onsdag den 12. Oktober
10. oktober 2016 kl. 11:33
Lyder godt Vagn :-)
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind