Velkommen! Log ind Opret en ny profil

Avanceret

Opstart den 9. august kl. 18.30 - Gravidfotografering

Skrevet af Vicki 
Opstart den 9. august kl. 18.30 - Gravidfotografering
02. august 2017 kl. 13:39
Så er det ved at være tid for sæsonopstart i Varde Fotoklub igen. Jeg håber I alle har haft en god sommer, og er klar på at tage en masse gode billeder.

Den første officielle aften er onsdag den 9. august kl.18.30.

Som der står nævnt i programmet for 2. halvår af 2017 står den denne dag på gravidfotografering.

Hvis vejret er godt mødes vi ved parkeringspladsen ved det gamle Varde sommerland kl. 18.30. Herfra kan vi gå ind i området og finde den/de locations vi ønsker.

Claus og Jan har lovet at tage lidt lys med til henholdsvis Nikon og Canon, er der andre der har lys m.m. så tag det endelig med. Har vi noget i klubben der kan bruges?

Hvis vejret ikke er med os, tænker jeg, vi kan bruge klublokalet til studiefotos. Hvis der er nogen der har en baggrund eller andet vi kan bruge, så vi evt. kan have to steder at tage billeder ved indendørs vil det være perfekt. Det kan også være der er en der har en god location hvis vejret ikke er så godt?

Jeg selv vil være at finde på den ”forkerte” side af kameraet denne aften, og har allieret mig med to andre skønne piger. Vi har termin mellem den 3. og 9. september.

Hvis der er nogen i klubben der skulle ligge inde med probs vi kan bruge må I meget gerne tage dem med, det kunne være hatte, kjoler eller andet sjovt man kunne bruge.

- Vicki
Re: Opstart den 9. august kl. 18.30 - Gravidfotografering
09. august 2017 kl. 21:24
Billeder fra aftenens fotoshoot må meget gerne sende med wetransfer eller lignende til Vicki.schultz.lorentzen@gmail.com

Vi glæder os til at se dem :-)
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind