Velkommen! Log ind Opret en ny profil

Avanceret

UDSTILLING I KUNSTLAB VARDE

Skrevet af Claus 
UDSTILLING I KUNSTLAB VARDE
12. juli 2017 kl. 21:03
UDSTILLING UDSTILLING UDSTILLING

Vi har fået mulighed for at udstille i kunstlab (det lille hus ved siden af musikskolen)
Ophængning d. 31. juli og nedtagning d. 30. august.
Jeg forestiller mig at vi primært bruger billederne der var indleveret til "Årets Foto" og evt. supplerer med andre.
Billederne må derfor gerne være i klublokalet inden d. 31.
Vicki og jeg kan hænge op d. 31/7, hvem kan mere hjælpe??
Hvis de der blev hhv. nr. 1,2 og 3 vil sende mig en fil i god opløsning af jeres billede, så vil Niels Linneberg producere en plakat og lave PR. for udstillingen.

Kom frisk med indmeldinger om billeder og om i kan hjælpe med ophængning

/Claus
Re: UDSTILLING I KUNSTLAB VARDE
15. juli 2017 kl. 19:14
Hej Claus.

Det lyder spændende. Jeg vil gerne hjælpe med ophængningen den 31/7, hvis det foregår efter arbejdstid. smiling smiley Er der et specielt tema for udstillingen? Hvis landskabsbilleder og fuglebilleder kan bruges, kan jeg godt bidrage med nogle billeder til udstillingen, hvis der skal bruges flere. Er der specielle forhold omkring antal, størrelse, passepartout, ramme osv., der skal tages hensyn til?

Mvh - Henning
Re: UDSTILLING I KUNSTLAB VARDE
31. juli 2017 kl. 17:18
Hej alle

Pga. lidt sommerferie og kommunikationsbrist er der ikke blevet hængt billeder op idag - det vil højst sandsynlig blive gjort på fredag istedet.

Så har du ikke fået afleveret billeder endnu kan du stadig nå det.

- Vicki
Re: UDSTILLING I KUNSTLAB VARDE
03. august 2017 kl. 14:40
Opsætning bliver i morgen den 4. August kl 10. Vi mødes i klublokalet. :-)
Re: UDSTILLING I KUNSTLAB VARDE
03. august 2017 kl. 19:45
Hej Henning.
Undskyld jeg først svarer dig nu. Jeg har ganske enkelt ikke fået tjekket Forum.
Som nævnt andetsteds, så er ophængningen flyttet til imorgen frredag d. 4. kl. 1000 ( i åbningstiden)
Vi kunne /kan helt sikkert bruge nogle af dine billeder, gerne i rammer. Da jeg ikke forventer at du kan nå at indlevere inden i morgen, kan vi helt sikkert supplere når du har mulighed for at have dem med til Varde.

Sorry
Claus
Re: UDSTILLING I KUNSTLAB VARDE
05. august 2017 kl. 14:16
Hej Claus.

Det skal du ikke tænke på. smiling smiley Jeg fik talt med Vicki og onsdag kørte jeg lige forbi med nogle billeder i klublokalet og lagde dem i bunken med de andre billeder, så dem har I sikkert taget med. smiling smiley

Når udstillingen skal tages ned igen, så hjælper jeg gerne til, hvis det kan lade gøre med tidspunktet i forhold til arbejde.

Mvh - Henning
Re: UDSTILLING I KUNSTLAB VARDE
07. august 2017 kl. 21:18
Artikel om udstilling:

[www.jv.dk]
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind